Ponturi despre cum sa faci marketing cu ajutorul Adwords

Cercetarea in privinta cuvintelor-cheie este esentiala in crearea de campanii Google Adwords de succes. Fara cercetari de piata si in domeniul cuvintelor-cheie, putine campanii Adwords pot avea succes. In continuare va vom prezenta o lista cu metode de cercetare in domeniul cuvintelor-cheie.

Cercetarea pietei
Este recomandat sa faceti cercetari in domeniul marketingului inainte sa incepeti sa cercetati in domeniul cuvintelor-cheie si sava lansati campania Adwords. Incercati sa aflati datele demografice ale potentialei clientele, iar mai apoi strauditi-va sa aflati care le sunt temerile si asteptarile in ceea ce priveste marketing-ul online. Aceste date pot fi aflate prin intermediul unor sondaje.

Unealta Google keywords
Folosirea acestei unelte consta in introducerea link-ului paginii dvs de aterizare in aceasta unealta pentru a afla care sunt cele mai potrivite si recomandate cuvinte-cheie pentru anunturile dvs. Acestea vor fi afisate sortat in functie de relevanta pentru ca atunci cand veti folosi cuvintele-cheie cele mai potrivite pentru camapnia dvs Adwords, QS (quality score) - scorul calitatii campaniei dvs sa creasca. De asemenea cu ajutorul acestei unelte puteti verifica starea competitorilor dvs in campania Adwords. Introducand link-urile catorva competitori in aceasta unealta puteti vedea ce cuvinte-cheie folosesc acestia, si puteti concluziona ce anume va lipseste pentru a-i depasi pe acestia sau pentru a ramane cel putin la acelasi nivel cu ei in campania dvs Adwords.

KeywordsSpy
Aceasta unealta nu mai este una gratis, ca cea prezentata mai sus, nu este ieftina, dar poate fi folosita la inceput ca o versiune trial. Contributia la campania dvs Adwords a acestei unelte este aproximativ aceeasi cu cea Google Keyword. KeywordSpy functioneaza tot pe principiul introducerii unor linkuri a catorva competitori apropiati ai dvs pentru a afla care sunt cuvintele-cheie pentru care acestia liciteaza cel mai mult si cel mai des. Aceasta lista de cuvinte-cheie va poate ajuta enorm, deoarece, luand in considerare importanta pe care competitorii dvs le-o acorda, inseamna ca prin intermediul lor ei beneficiaza de vanzari rapide.

Market Samurai
Aceasta unealta nu este gratis, nu este scumpa si vine insotita de o versiune trial pentru cei ce vor sa o incerce fara a plati nimic. Cu ajutorul acestei unelte puteti intocmi o lista de cuvinte-cheie comerciale. Aceste cuvinte-cheie sunt acele cuvinte pe care oamenii le folosesc inainte sa cumpere un produs. Prin intermediul acestei liste va puteti imbunatati campania Adwords, si puteti alege sa folositi acele cuvinte pentru a va maximiza potentialul campaniei.

No comments:

Post a Comment